Cosul Meu

Intrebari frecvente

  • Pot face plata online direct pe siteul dumneavoastra?

Daca aveti un card bancar valid, odata finalizata comanda, se va deschide o noua pagina securizata de plati PayU.

  • Pot comanda produse daca nu sunt inscris?

Da, acest modul deserveste consumatorii de produse Forever.

  • Cum se poate schimba parola contului?

In cazul in care ai uitat parola sau doresti sa o modifici, trebuie sa accesezi sectiunea “Intra in cont” -> “Ai uitat parola?”. Completeaza adresa de e-mail aferenta contului tau si literele si cifrele din campul “Captcha”, apoi apasa butonul “Reseteaza parola”. Pe adresa ta de email se va genera un email cu pasii pe care ii ai de urmat.  Apasa butonul “Reseteaza parola” si vei fi redirectionat catre pagina unde iti vei alege o noua parola.

Te rugam sa alegi o parola complexa, care sa contina cel putin trei caractere diferite.

  • Cum se pot modifica adresa de e-mail si numarul de telefon?

Trimite un e-mail cu solicitarea ta la adresa: [email protected].

  • Cum procedez daca in coletul primit se afla produse diferite fata de cele comandate?

Daca exista neconcordante intre produsele comandate si cele din colet, te rugam sa ne aduci la cunostinta situatia in maxim 48 de ore de la primirea coletului, trimitand un e-mail la adresa: [email protected], in care te rugam sa specifici si numarul comenzii.

Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

  • Cum procedez daca un produs/intreg coletul este deteriorat?

Te rugam sa verifici integritatea coletului in prezenta curierului si, in cazul în care produsele sunt deteriorate, intocmeste impreuna cu acesta un proces verbal, iar noi vom remedia problema in cel mai scurt timp posibil. Te rugam sa ne aduci la cunostinta aceasta situatie in cel mult 48 de ore de la receptionarea coletului, la adresa de e-mail: [email protected].

Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.