Cosul Meu

Intrebari frecvente

  • Care este termenul limita de plata a produselor comandate pe site?

Termeul limita de plata a produselor comandate pe site este de 3 zile lucratoare. In caz contrar, comanda dvs. va fi anulata.

  • Daca trimit confirmarea platii pe mail sau fax, puteti sa-mi trimiteti coletul mai repede?

Din pacate nu. Va trebui sa asteptam confirmarea direct de la BRD.

  • Pot face plata online direct pe siteul dumneavoastra?

Daca aveti un card bancar valid, optati pentru plata prin card si vi se va deschide o noua pagina securizata de plati PayU. 

  • Pot comanda produse daca nu sunt inscris?

Da, acest modul deserveste consumatorii de produse Forever.

  • Cum se poate schimba parola contului?

In cazul in care ai uitat parola sau doresti sa o modifici trebuie sa accesezi sectiunea “Intra in cont” -> “Ai uitat parola?”. Completeaza adresa de e-mail aferenta contului tau si literele si cifrele din campul “Captcha”, apoi apasa butonul “Reseteaza parola”. Pe adresa ta de email se va genera un email cu pasii pe care ii ai de urmat.  Apasa butonul “Reseteaza parola” si vei fi redirectionat catre pagina unde iti vei alege o noua parola.

Te rugam sa alegi o parola complexa, care sa contina cel putin trei caractere diferite.

  • Cum se pot modifica adresa de e-mail si numarul de telefon?

Trimite un e-mail cu solicitarea ta  la adresa: [email protected] Te rugam sa mentionezi numele si codul tau FLP.

  • Cum procedez daca in coletul primit se afla produse diferite fata de cele comandate?

Daca exista neconcordante intre produsele comandate si cele din colet, te rugam sa ne aduci la cunostinta situatia in maxim 48 de ore de la primirea coletului, trimitand un e-mail la adresa: [email protected], in care te rugam sa specifici si numarul comenzii.

Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

  • Cum procedez daca un produs/intreg coletul este deteriorat?

Te rugam sa verifici integritatea coletului in prezenta curierului si, in cazul în care produsele sunt deteriorate, intocmeste impreuna cu acesta un proces verbal, iar noi vom remedia problema in cel mai scurt timp posibil. Te rugam sa ne aduci la cunostinta aceasta situatie in cel mult 48 de ore de la receptionarea coletului, la adresa de e-mail: [email protected]

       Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

  • In cat timp pot ridica o comanda din depozit, daca modalitatea de plata aleasa este: plata in depozit?

Comanda poate fi ridicata in 48 de ore lucratoare din momentul plasarii acesteia pe site.

  • Cum pot urmari traseul comenzii mele?

Poti urmari traseul comenzilor tale direct din “Contul tau”, sectiunea “Comenzile mele”. Dupa ce accesezi butonul “Vezi comanda”, iti vor aparea afisate atat AWB-ul, cat si firma de curierat care iti livreaza produsele.  Completeaza nr. AWB pe  https://gls-group.eu/RO/ro/home (sectiunea Track and Trace sau https://www.dpd.com/ro_persoanefizice  (Nr. de transport) si afla care este statusul comenzii tale.

  • Care este ultima zi a fiecarei luni in care pot plasa o comanda cu plata ramburs?

Aceasta informatie o gasesti accesand sectiunea “Conditii de livrare”. Nu uita, aceste date se modifica lunar.

  • Cum pot inscrie o noua persoana in echipa mea?

In contul tau, vei gasi propriul link de invitatie pentru inscrierea online. Tot ce trebuie sa faci este sa copiezi link-ul si sa-l trimiti persoanelor care doresc sa se inscrie, mentionand ca este un link dedicat recrutarii si ca trebuie sa completeze toate datele solicitate in formular. Toate inscrierile realizate prin link-ul tau vor fi atribuite contului tau.