Eagle-i de profesie, ei stiu cum sa construiasca zilnic succesul Forever (INTERVIU)
Elena & Cornel Stochita, Senior Manageri, calificati Eagle, sunt printre liderii care au reusit sa integreze afacerea Forever intr-un stil de viata minunat, alaturi de cele doua fetite ale lor. Au fost in 12 vacante in prima jumatate a anului 2024, iar afacerea lor i-a insotit peste tot, fiind o prioritate in fiecare zi, dupa cum ne spun ei. Calificati constant la marile stimulente, Eagle-i de "profesie" si dedicati Forever, Elena & Cornel nu au doar un business in crestere, ci si construit pe baze solide. Cum? Ne-au dezvaluit cu multa generozitate toate secretele si atuurile care stau la baza a ceea ce inseamna nu doar sa ai succes, ci sa il traiesti cu adevarat in fiecare zi.
1. Spuneti-ne, pe scurt, povestea voastra Forever.
Cornel: Inainte de Forever, eram doi corporatisti cu cariere in plina ascensiune, dupa Forever suntem doi antreprenori de succes care de cativa ani se bucura de libertate si independenta financiara, visul amandurora fiind acela de a avea propriul business.
Elena: Am pornit aceasta calatorie frumoasa in urma unui mesaj primit de la o persoana straina, pe Facebook, in care imi spunea ca ma poate ajuta sa fac o schimbare si sa castig un venit extra. Asa am cunoscut-o pe Elena Moraru, femeia care a avut incredere in mine chiar si cand eu nu aveam. La scurt timp mi-am dat prima comanda si cateva luni am inlocuit in casa tot ce se putea cu produsele Forever. Ne-am sustinut sistemul imunitar si ne-am imbunatatit digestia datorita gelurilor si suplimentelor - avem produse senzationale si ele fac parte de 7 ani din rutina noastra zilnica.
Ulterior, pe masura ce am cunoscut mai multi lideri de succes am vazut adevaratul potential al afacerii si am luat-o in serios. De atunci, Forever este pe lista prioritatilor. Datorita acestei colaborari ne-am dat pe rand demisia din corporatii, ne bucuram de copilaria fetitelor noastre, Carina si Anastasia, cream amintiri frumoase prin toate calatoriile si plimbarile pe care putem sa le oferim acestora, datorita libertatii noastre si a faptului ca nu depindem de nimeni.
2. Calificati anul acesta la toate stimulentele – FGR, F2D, EMR. De ce si cum ati reusit?
Elena: Sunt multe lucruri pe care dorim sa le realizam. Stim exact de ce trebuie sa crestem veniturile familiei, acestea fiind in totalitate cele castigate prin parteneriatul cu Forever de peste 3 ani.
Este o realizare uriasa tot ceea ce am inceput sa obtinem inca de anul trecut. Au fost luni in care aproape am triplat veniturile reusind sa-mi implinesc un mare vis: in luna mai, chiar inainte cu o zi de Succes Day am plecat din showroom-ul auto cu o masina noua, platind un avans de 50% din valoarea acesteia, iar bonusul pe care il incasam lunar datorita calificarii la Forever2Drive acopera aproape toata rata masinii. Daca iti doresti ceva cu adevarat, trebuie sa stii de ce vrei, sa stii clar pentru ce ai nevoie si ce se va schimba la viata ta daca vei obtine acel lucru. Nu-i suficient sa spui “vreau bani” sau “vreau sa ma calific Manager”, trebuie sa-ti spui de cati bani ai nevoie sau de ce iti doresti acea calificare, pentru ce ai nevoie de bani si cum te vei simti atunci cand ii vei avea sau cum te vei simti cand vei primi insigna de Manager, cum se va schimba viata ta din acel moment. De fiecare data cand imi pun un obiectiv adopt aceasta gandire si asta m-a ajutat sa obtin tot ceea ce imi propun, fiind bineinteles in permanenta conectata cu acel vis/obiectiv.
Pe langa cresterea veniturilor, calificarea la stimulente reprezinta exemplul pe care il dam echipei, partenerii nostri trebuie sa vada ca este real ceea ce aud ca ne ofera compania. De cate ori mergem intr-o vacanta Forever le arat in detaliu partenerilor nostri cum suntem tratati, unde suntem cazati, ce cadouri primim, pe unde ne plimba compania, iar ei se bucura impreuna cu noi. Acest lucru ii motiveaza foarte tare si ii stimuleaza sa se puna mai mult in miscare, sa actioneaze mai intentionat si cu mai multa dorinta.
Cornel: Mereu am spus-o si o recunosc si acum: meritele sunt ale sotiei, ea este cea care se implica se dedica trup si suflet acestui business incat sa-l dezvolte si sa-l aduca la un nivel din ce in ce mai mare. Eu o sustin, merg cu ea peste tot, ma bucur impreuna cu ea, sunt mandru de ea si o apreciez pentru cat de frumos s-a dezvoltat de cand a acceptat colaborarea cu Forever, desi eu am fost foarte sceptic si nu am crezut ca poate face ceva cu o astfel de activitate. Dar vazand rezultatele si evolutia de un an la altul mi-am schimbat parerea si incurajez toti barbatii sa isi sustina mai mult partenerele si sa le fie alaturi, chiar daca ei nu cred in afacere, sa creada in ele.
3. Aveti deja Supervizori in echipa si stim ca sunteti Eagle-i cu experienta. Mai stim si ca Supervizorii sunt una dintre provocarile cu care se confrunta FBO in aceasta calificare. Cum reusiti?
Elena: Avem doua categorii de persoane cu rezultate frumoase la noi in echipa: cei langa care am stat aproape zilnic cu incurajari, cu idei de crestere, cu motivatie, cu prezentari sustinute si cei care sunt independenti si isi iau tot ce au nevoie de la sesiunile de grup, din discutiile de pe chat si de la cursuri. Bineinteles ca merg individual si catre acestia din urma, dar mai rar pentru ca atat imi permit ei, au stilul lor propriul si eu ii respect.
Din experienta, imi dau seama inca de la inceputul lunii ca urmeaza o noua calificare din atitudinea acelei persoane, alaturi de care trebuie sa fiu, sa nu o las sa-si scada energia din cauza provocarilor care apar mereu in calificari, sa o ajut sa ramana tot timpul conectata cu telul pe care il are. La cateva zile vin cu idei de vanzare si recrutare, cum am spus tin legatura aproape zi de zi cu acel FBO care e in calificare, daca el imi permite acest lucru. Foarte mult conteaza un telefon de 10-15 minute, chiar si mai putin, sau un apel video si intrebarea “Cum esti si cum te mai pot ajuta?”. Partenerii trebuie sa stie ca nu sunt singuri, ca au pe cine se baza, orice idee de crestere este binevenita si da rezultate daca este pusa in aplicare.
Ceva ce functioneaza foarte bine este sa ceri recomandari clientilor existenti si celor apropiati oferind chiar si un cadou persoanei care face acest lucru (rude, colegi, prieteni). De fiecare data a functionat cand un FBO a mers catre cineva si i-a spus “Uite, eu sunt intr-o calificare si am mare nevoie de sustinerea ta, orice comanda, indiferent de valoare imi este de ajutor si voi aprecia enorm”. Inainte ca eu sa ofer o idee unui partener, am pus eu in aplicare, asa ca merg cu rezultate sigure catre acestia, iar asta le creste increderea si pun rapid in aplicare. Incurajez echipa ca fiecare calificare sa fie facuta nu doar pe vanzare, ci combinat: consum, vanzare si recrutare, pe asta se bazeaza cresterea afacerii Forever si asta ne aduce cele mai frumoase rezultate.
EMR este un obiectiv anual pentru noi, ne plac calatoriile, dovada este ca anul acesta am fost deja plecati de 12 ori in vacante si mai urmeaza cateva. Pentru noi Forever este un stil de viata si afacerea ne insoteste peste tot, chiar si in calatorii. Ne place sa socializam cu oamenii si putem face asta pe plaja, in sauna, sau pe partie, la munte. Oriunde sunt oameni, noi vedem si oportunitatea dezvoltarii afacerii. Ceea ce am inteles inca de la inceputul afacerii este faptul ca daca avem clienti si parteneri noi constant, bifam stimulentele cu usurinta.
Am facut doua mari schimbari in ultimul an care au condus la realizarea cu usurinta a punctelor noi necesare pentru a ne califica la stimulente. Prima a fost sa fiu mai vizibila pe retelele de socializare prin live-uri zilnice si materiale video, astfel am cunoscut oameni minunati care m-au urmarit cum imi fac rutina de ingrijirea tenului de dimineata, explic Planul de Marketing sau tratez obiectii, oameni care m-au indragit imediat datorita naturaletii mele si a transparentei cu care le ofer detalii despre afacere si produse. Au fost persoane care imediat m-au contactat si si-au achizitionat pachetul de business, fara sa caute scuze de genul “nu am bani”, “nu am timp” sau “produsele sunt scumpe”. Oamenii au bani si timp pentru ce este important pentru ei.
A doua schimbare a fost sa ajut clientii fideli sa ajunga la nivelul de Asistent Supervizor si sa se bucure de reducerea de 30%, unii dintre ei trecand de la statutul de client la cel de dezvoltator de afacere. Le-am trimis mostre inca de la prima comanda si asa au ajuns sa foloseasca din ce in ce mai multe produse, apoi i-am invitat la training-ul de Primii Pasi Spre Manager si acolo au prins si mai multa incredere in afacere.
A fost provocator cu cei doi Supervizori de Eagle, dar daca avem multi FBO noi, adica multe linii directe, cel putin 2-3 persoane iau decizia si in cateva luni ating nivelul de Supervizor. In ultimele 3 luni din calificarea la EMR24 am ajutat 4 persoane sa se califice la Supervizor. Au fost persoane care atunci au decis ca vor reusi, au dovedit ca isi doresc cu adevarat. Am lucrat cu ele mult pe partea de mindset, vorbeam foarte des, ne bucuram impreuna de fiecare mica reusita si le incurajam sa puna in aplicare idee dupa idee, dar a tinut de ele, de dorinta uriasa de a face acea calificare.
Punctele non-manageriale au crescut si datorita faptului ca vechi parteneri au reluat colaborarea in urma mesajele pe care li le trimiteam periodic cu o invitatie la un eveniment sau un simplu “ce mai faci?”. Nu uit niciodata oamenii care au avut incredere in mine si m-au ales pentru a-i ghida, chiar daca ei pe parcurs au renuntat, eu nu am renuntat la ei si stiu ca va veni momentul lor.
4. Evenimentele Forever vin la pachet cu calificarea la stimulente. Si ne apropiem atat de Success Day-ul din 7 septembrie, cat si de croaziera de la Eagle. De ce este important sa participi la evenimente cand esti FBO, indiferent de nivel?
Elena: Momentul in care am decis sa iau afacerea in serios si am constientizat ca sunt in mediul potrivit de crestere, ca si eu pot sa am succes, a fost la primul Success Day la care am participat. Eram langa scena, lucru pe care mereu il spun echipei sa-l faca, sa stea langa scena, cat mai aproape si cat mai conectati cu speakerii. Au fost doua povesti care parca mi-au luat un voal de pe ochi si din acel moment un singur Succes Day am ratat in 6 ani si jumatate si asta pentru ca nascusem cea de-a doua fetita de aproximativ o saptamana. In rest sunt mereu prezenta si in continuare stau in fata scenei pentru ca inca am multe de invatat si am de la cine.
Insarcinata in 6 luni, calificata Supervizor de 5 luni, am participat ca necalificata la Raliul Global din Suedia, iar la o luna si jumatate m-am calificat Manager. Am calatorit la Cannes si Londra tot necalificata, stiind cat de important va fi pentru afacerea mea ca eu sa fiu acolo si am avut dreptate, a meritat. Avem mai multi parteneri care dupa ce au participat la Success Day, fie au revenit in afacere, fie au avut o crestere frumoasa. Mereu am sustinut ca se intampla minuni la aceste evenimente, ceva se aprinde, dar se si prinde de fiecare FBO.
Nu negociati prezenta la evenimente, pe 7 septembrie ne dam intalnire la Brasov, unde va fi cu siguranta o super atmosfera si vom primi o doza maxima de energie si un boom de informatii valoroase pentru cresterea afacerii noastre. Daca inca nu v-ati achizitionat biletul, faceti-o acum si veti gasi solutia pentru a ajunge acolo.
Pentru ca Raliul Global din 2025 va fi in Europa, l-am promovat la maxim in echipa si suntem super entuziasmati de faptul ca vom fi acolo impreuna cu echipa, pentru ca multi dintre parteneri deja si-au achizitionat biletul pentru evenimentul din 2 & 3 mai 2025, ce va avea loc in Paris si care cu siguranta va avea un impact urias asupra afacerii lor. Aceste evenimente ne ofera oportunitatea de a ne promova pe social media si va spun din experienta ca pentru urmaritorii nostri inseamna enorm sa vada ca astfel de lucruri chiar se intampla, si nu sunt doar vorbe.
5. Recrutarea este baza oricarei calificari Forever, indiferent de ce stimulent vorbim. Ce functioneaza cel mai bine la voi cand vine vorba de a aduce oameni noi in business-ul Forever? Dar pentu fidelizare?
Elena: Indiferent de zi, de perioada, de stare, eu vorbesc zi de zi cu oameni noi despre afacerea Forever. E foarte simplu sa afli nevoia unei persoane, o lasi sa se deschida putin, o asculti si ai aflat care ii este “durerea”. Aceasta este tactica mea si functioneaza ori de cate ori deschid o discutie cu o persoana. Odata ce am aflat care e nevoia, vin cu solutia, le povestesc momente din calatoria mea Forever incat sa se regaseasca, iar asta le da mai multa incredere. Pe cei mai sceptici ii ajut si cu materiale inregistrate cu povestile altor membri din echipa sau ii invit la prezentarile online sau offline cand avem constant.
Provocati-va si iesiti cat mai des din zona de confort si cautati noi metode de a ajunge la cat mai multi oameni. Ideal este sa stapanim bine o platforma de socializare si sa o folosim la maxim cu tot ceea ce ne permite sa facem pe ea. Imi place sa ma provoc singura si fac lucruri de genul: o luna de live zi de zi, 21 de zile de materiale cu tratare de obiectii, o saptamana in care arat ce produse folosesc, un invitat pe saptamana cu povestea sa de succes. Provocarile acestea mi-au adus mereu rezultate pentru ca ma ajuta sa fiu mai vizibila si urmaritorii ma asociaza cu Forever, cu dezvoltarea personala, cu calatoriile, stilul de viata sanatos… tot ceea ce eu le arat isi isi doresc si ei.
Cornel: Eu nu am conturi de socializare, insa contribui direct in afacere pe partea de offline abordand oamenii pe unde ii intalnesc, dupa ce ii cunosc putin si le aflu nevoia. Folosing produsele le-am descoperit beneficiile si imi este usor sa vorbesc cu oamenii despre ele. E o realizare si o mare bucurie de fiecare daca cand vin acasa cu o noua comanda. In ceea ce priveste afacerea, eu fac “intrarea”, si Elena continua pasii de recrutare. Mi-am propus ca toamna aceasta sa iau si eu mostre cu mine, asa cum face ea, si sa le ofer peste tot pe unde merg. Relationez mai mult in offline cu oamenii decat sotia mea si peste tot pe unde merg cu diverse treburi imi creez relatii, astfel ca sunt sigur ca mostrele impreuna cu o carte de vizita si cateva informatii despre afacere si produse ne vor aduce rezultate, asa cum s-a intamplat de curand cand am primit comenzi de la 2 noi clienti. Ii intalneam des la locul lor de munca si am gasit momentul oportun sa le spun despre Aloe First auzind ca unul din ei pleaca la mare. Ulterior le-am dus si cateva mostre si unul din ei urmeaza sa ne devina partener.
Elena: Da, mostrele si pachetele de testare sunt un instrument fantastic in afacerea noastra si am dat asta mai departe in echipa. Pentru o productivitate mai mare si o siguranta ca potentialii clienti care primesc o mostra o vor folosi corect, am realizat mici etichete cu beneficiile produselor pe care le capsam de etichete, lucrul acesta fiind foarte apreciat de catre oameni.
6. Aveti o echipa Forever minunata, care creste si pe care o consolidati de ceva ani. Ce actiuni intreprindeti pentru a o tine unita si concentrata pe obiective?
Elena: Eu ma conectez zi de zi pe online cu echipa in chat-ul non-managerial si o motivez, impartasesc fiecare reusita a mea, le spun ce actiuni am facut eu in acea zi si astfel ii inspir si actioneaza si ei. Daca simt ca un partener este mai absent, merg catre el cu un telefon si il ascult, ii ofer un sfat si il incurajez, pentru mine este foarte important sa am o relatie bazata pe respect si incredere cu fiecare partener si vreau sa le fiu aproape in orice situatie. Asa am reusit sa tin echipa unita si ei intre ei sa aiba o relatie frumoasa. Niciodata nu am comparat pe nimeni cu altcineva si mereu le-am spus ca afacerea lor este de la ei in jos. Pun mereu accentul pe vis si le aduc aminte de ce au inceput aceasta colaborare. Am si o intalnire saptamanala cu echipa ca sa ii ajut sa aiba o constientizare (nimeni nu este vinovat de lipsa de rezultate in afara de persoana noastra, iar o analiza a actiunilor ne ajuta mult sa aflam “de ce nu”). O idee care mi-a venit intr-o zi si pe care am aplicat-o imediat a fost sa organizez un concurs cu non-managerialul si sa premiez partenera care vinde cele mai multe produse timp de 3 zile. La fiecare 3 zile incepeam din nou concursul, care a prins foarte bine si castigatoarele s-au bucurat de mici cadouri din partea mea.
Managerii mei din downline sunt independenti. Am o echipa senzationala de Manageri cu rezultate deosebite, de care sunt foarte mandra si e o bucurie de fiecare data cand ne intalnim fizic la evenimentele organizate de companie. Fiecare isi conduce echipa cum stie mai bine, prin exemplul personal. Indiferent de nivelul unui partener, il felicit cu fiecare reusita a sa, chiar si cand a vandut un lips sau a facut un live. Am invatat echipa sa se bucure impreuna cu noi de fiecare succes mic sau mare si sa isi inceapa ziua si sa o incheie cu recunostinta.
Pentru mine este important sa-mi cunosc bine membrii echipei, la fel si ei intre ei si ori de cate ori am avut ocazia am mers impreuna la evenimente si ne-am cazat in acelasi loc sau am calatorit impreuna.
7. Top 3-5 actiuni pe care le propuneti oricarui nou inscris (proaspat FBO) pentru un start bun in afacere.
Elena: O prima actiune pe care o recomand este abordarea pietei calde, astfel ca il incurajez pe noul FBO sa-si contacteze toate cunostintele, rudele, prietenii, colegii si fostii colegi de la cresa pana la ultimul job pe care l-a avut, vecinii de peste tot pe unde a stat si fiecare om pe care l-a cunoscut pana in acel moment. Ii ofer modele de mesaje text sau discutii la telefon si il incurajez sa imi aduca cat mai repede si cat mai multe persoane la o intalnire video pentru ca doar asa il pot ajuta sa-si construiasca rapid reteaua sa proprie de parteneri.
O alta actiune este marirea “bazei de prospecti” pe online/offline, acest lucru presupune sa cunoasca intentionat cat mai multi oameni si ii ofer idei pe unde sa-i gaseasca si cum sa intre in discutie cu ei: parcuri, scoala, gradinita, magazine, iar pe online sunt foarte multe grupuri (mai ales cele locale) sau prin prietenii prietenilor ori diverse postari care ne apar pe feed si la care oamenii interactioneaza. Indiferent de mediul in care prospectam, noi mergem pe abordarea directa, adica am cunoscut persoana, i-am facut propunerea de colaborare si daca e deschisa o trecem rapid prin ciclul succesului.
Noi ne dezvoltam mult pe online si incurajam noul partener sa fie cat mai activ, in special pe stories si reels-urile care reprezinta un super instrument in afacerea noastra pentru ca oamenii se uita mult la asa materiale si prin ele ne cunosc mai bine, plus ca le oferim acces imediat la cursul lunar despre social media si la multe alte materiale inregistrate unde invata cum sa-si dezvolte afacerea pe online.
Recomandarile reprezinta o alta actiune importanta, mai ales ca se primesc multe refuzuri, insa noi continuam discutia cu intrebarea” Cunosti pe cineva interesat sa castige un venit extra?”. Multi spun “Nu cunosc pe nimeni in acest moment”, dar am avut si surprize frumoase de a primi recomandari din care am avut noi parteneri sau clienti.
8. Apropo de echipa... stim ca faceti o echipa grozava si in familie.:) Cum ati integrat succesul Forever in viata voastra de familie?
Cornel: In urma cu 5 ani am stabilit impreuna ca eu sa imi dau demisia si sa o ajut pe Elena cu fetitele si treburile casnice, plus ce pot pe partea de business. Pe timp de scoala mergem impreuna dimineata si ducem fetitele, inapoi spre casa impartasim ce program avem. Pe parcursul zilei eu am activitati in curte sau anumite treburi casnice pe care le-am preluat ori sunt plecat sa rezolv diverse prin oras. Am fost delegat si cu coletele pe care Elena le pregateste pentru echipa cu diverse materiale/cadouri sau pentru prospecti/clienti si merg dupa comenzi la depozit. Seara, daca sotia are prezentari sau cursuri pe care le sustine, merg cu fetitele in parc sau in curte, astfel incat ea sa nu fie deranjata si sa se poata concentra.
Elena: Asa este, avem atat activitati comune, cat si independente, si asta e benefic pentru amandoi. Imi incep ziua cu una dintre activitatile de baza ale afacerii mele in acest moment si anume un live pe aplicatia TikTok de aproximativ o ora, urmata apoi de jumatate de ora de sport si ora de conectare si actiune cu intreaga echipa. Pana la pranz am discutii pe privat cu oamenii pe care i-am intalnit pe live, stabilesc apelurile video sau audio si apoi luam pranzul in familie si petrecem putin timp impreuna sau mergem la cumparaturi. Pe parcursul zilei scriu in chat-ul non-managerial si imi motivez echipa, le tin conectate cu afacerea si visul lor si bineinteles le ajut cu sesiunile de finalizare. Imi iau pauze dese apoi iar ma conectez cu afacerea, fie postez, fie editez un video, fie mai reabordez prospectii vechi. Vorbesc cu membrii din echipa si in privat, nu doar pe chat cu intreaga echipa, fie printr-un telefon saptamanal fie prin mesaje. Spre seara luam cina si apoi particip la sesiunile pe care le avem cu echipa: lunea si martea avem curs de o ora, iar miercurea si joia avem prezentare de afacere, respectiv de produse. Unul dintre noi pregateste fetitele de somn, avem seri in care vizionam un film impreuna sau seri in care eu mai pregatesc diverse materiale, filmez ceva sau pregatesc colete in care trimit mostre si cataloage prospectilor, aceasta investitie ne-a ajutat sa crestem baza de clienti si echipa pentru ca unele persoane erau destul de sceptice in ceea ce priveste calitatea produselor, iar faptul ca au testat din ele le-a ajutat sa se decida cu usurinta. Sunt multe momente in care Cornel conduce, iar eu fie am 1-2 apeluri, fie dau mesaje sau postez, imbin foarte usor afacerea cu viata personala. Cand fac business, ma deconectez total de orice altceva si ma concentrez pe activitatea pe care o incep, nu las pe nimeni si nimic sa-mi influenteze negativ afacerea.
9. Inceput de toamna. Ce planuri aveti pentru a scrie din nou, succes dupa succes, in afacerea voastra?
Elena: In primul rand, abia astept evenimentele IAMA si Success Day pentru a-mi revedea echipa minunata. Urmeaza croaziera care este si un cadou aniversar de 10 ani de la nunta noastra. Cand am aflat unde va fi EMR24 eu eram in discutii cu o agentie pentru a achita o croaziera, lucru pe care l-am luat ca pe un semn sa nu renunt nicio clipa la calificare. La fel a fost și cu LevelUp, când am auzit de o vacanta în Republica Dominicană, acest loc înseamnând mult pentru noi fiindcă acolo am mers în luna de miere, am pus imediat acest nou stimulent pe lista de obiective și în aproximativ 2 luni il vom bifa calificandu-ne la FGR25 cu 2500 p.c. Un alt obiectiv este sa ajutam doi noi parteneri sa se califice la nivelul de Supervizor, iar noi sa bifam din nou Eagle-ul si sa ne bucuram de o noua experienta EMR, continuand sa fim un exemplu pentru echipa noastra, restul de conditii ce tin de noi fiind deja realizate.
Ne dorim sa avem o toamna bogata din toate punctele de vedere si avem mare incredere intr-un workshop care urmeaza in curand. Temele vor fi diverse, de la pasii de recrutare la mindset si online. Ne dorim sa fie totul cat mai simplu, clar, motivational si inspirational atat pentru partenerii mai noi cat si pentru cei mai vechi.