Echipa noastra - Radu Marica, Coordonator Depozit Brasov

Va invitam sa cunoasteti si de aceasta data un coleg din Forever Romania. Radu Marica este coordonatorul unuia dintre depozitele noastre din tara, este de 16 ani in companie si dincolo de ajutorul pe care il ofera zilnic FBO, este un om vesel, saritor, care traieste fiecare zi Forever cu aceeasi bucurie si pasiune ca la inceput, iar noi suntem #ForeverProud sa il avem in echipa noastra.

1. Spune-ne cateva cuvinte despre tine si despre cum a inceput calatoria ta in Forever Romania.

Daca ma gandesc la timpul petrecut in cadrul companiei, nu-l pot percepe ca un numar de ani care au zburat... sincer, trebuie sa calculez cati s-au scurs din 2005, de la momentul angajarii.


Acesti 16 ani sunt un castig si de aceea nu pot sa-i simt ca pe un trecut, ci mai degraba ca pe un prezent perpetuu. Bornele pe care le-am plasat nu sunt pentru a masura timpul, ci pentru a marca cresterea mea ca persoana, incepand cu nivelul de gestionar pana la cel de sef depozit Brasov.


Primul contact, atat de important, a fost la sediul companiei, cu directorii generali, Dora si Gabor Szőcs. Intalnirea de atunci reprezinta o usa deschisa pe care am intrat cu incredere si care m-a condus pana in acest punct.


O calatorie in care accentul a fost pus pe dezvoltarea personala, avand pe de-o parte sprijinul colegilor, profesionisti in domeniile lor de activitate si prieteni calzi in relatiile informale, iar pe de alta colaborarea de fiecare zi cu toti FBO, colaboratori deosebiti din toate punctele de vedere.


2. In ce consta activitatea ta in cadrul companiei?


Gestiunea, administrarea fluxului de stocuri reprezinta principala activitate, ale carei instrumente sunt facturarea, livrarea de produse, operarea in platforma de comenzi online, actele de gestiune si contabilitatea primara.


Tin legatura cu departamentul logistica si cu celelalte puncte de lucru pentru a asigura cantitatea de produse necesare rulajului de marfa.
Prin natura sa, compania Forever Living desfasoara o activitate tip MLM, motiv pentru care am ca atributii si utilizarea programului AS400, ce tine evidenta punctajelor realizate si prin intermediul caruia verific starea comenzilor, respectiv nivelul atins de FBO in Planul de Marketing.


Un depozit este un punct nodal, o intersectie in care se intalnesc toate departamentele, cu o circulatie a informatiei in ambele sensuri. Colegii mei din punctul de lucru, cei din lina intai, impreuna cu mine oferim informatii colaboratorilor nostri si le preluam feedback-ul, pentru a-l transmite mai departe factorilor de decizie, indiferent de departamentul implicat.


3. Ce mesaj ai pentru Forever Business Owneri in aceasta perioada?

Stiu ca printre calitatile dumneavoastra se regaseste si adaptabilitatea, acea capacitate de a raspunde creativ si prompt la o situatie nou intalnita.


Ati demonstrat in numeroase situatii faptul ca nu exista piedici, ci doar noi provocari, ca jumatatea paharului este plina, iar usa care se inchide nu devine un zid, ci doar o schimbare de directie. Da, este o situatie noua, pe care o traversam insa, care nu se va permanentiza.
Lucrul de care doresc sa va asigur este ca nu sunteti singuri, ci depunem toate eforturile sa va ajutam, sa va sustinem in planul de dezvoltare pe care il aveti. Ne puteti privi cu incredere, ca pe acel partener pe care sa va bazati pentru a va atinge telul propus.


Va reamintesc ca folosirea site-ului de comenzi www.foreverliving.ro este extrem de utila. Disponibil oricand, atat pentru cumparaturi, cat si pentru a accesa toate documentele ajutatoare, a devenit un instrument indispensabil si de un real folos.
In incheiere, ii salut cu caldura pe toti cititorii revistei noastre.