Echipa Noastra: Alexandru Vasilescu – Manager de Optimizare Forever Romania

Buna, Alex. Spune-ne cateva cuvinte despre tine si despre calatoria ta in echipa Forever Romania.

Sunt de 21 de ani alaturi de Forever, practic de la deschiderea companiei in Romania, atunci cand Dora & Gabor au avut curajul fantastic sa dea o sansa unui tanar neexperimentat care tocmai iesise de pe bancile facultatii.  Iar de atunci a inceput o calatorie uimitoare, care continua si astazi alaturi de ei, de colegii mei si de toti Forever Business Ownerii pentru care zilnic gandim strategii si actiuni care sa va ajute in activitatea voastra.

In acesti ani, am participat activ la deschiderea tuturor depozitelor si la modernizarea lor, la instruirea colegilor despre ce inseamna procesarea, facturarea si gestiunea produselor.

Am trecut de la sutele de facturi scrise de mana in primele luni din 1999 la facturi digitale, de la tirurile de marfa descarcate pana noaptea tarziu, alaturi de Dora si Gabor,  la livrarea de acum, prin curieri, prin simpla apasare a unor click-uri pe site-ul de comenzi foreverliving.ro. Am crescut odata cu compania, am invatat o multime de lucruri si am cunoscut multi oameni minunati.

 

Activitatea ta se desfasoara, in principal, in departamentul financiar-contabil?

Da, si una din principalele mele responsabilitati este plata bonusurilor catre FBO la timp, dar si corect din punct de vedere legal, precum si comunicarea cat mai eficienta cu ei in scopul de a le face cat mai usor de inteles conditiile corecte in care sa-si desfasoare activitatea in FLP.

 

Anul trecut ai fost promovat ca Manager de Optimizare Forever Romania. Ce inseamna asta pentru tine, dar si pentru FBO?

Fiind de la inceputuri aici, am reusit sa inteleg foarte bine cum functioneaza compania si m-a interesat intotdeauna sa optimizam si eficientizam munca tuturor. Cunosc foarte bine activitatea fiecarui departament si, in acest moment, sunt in tema cu tot ce se intampla de la intrarea pe poarta firmei a produselor pana la virarea bonusurilor de vanzari catre FBO.

Ceea ce ma atrage cel mai mult sunt provocarile pe care le-am avut si le avem tot timpul, pentru ca, indiferent care sunt acestea, ne pun totodata fata in fata cu solutiile.

Intotdeauna este o placere sa lucrez cu colegii din celelalte departamente si, chiar daca uneori nu suntem pe aceeasi lungime de unda, izbutim mereu sa facem o echipa buna si sa obtinem rezultate excelente. Am reusit astfel sa dezvoltam impreuna multe proiecte minunate - modernizarea site-ului de comenzi, interconectarea departamentelor prin diverse aplicatii informatice.

Lucrand in departamentul financiar-contabilitate, interactiunea cu FBO este destul de frecventa si de sensibila. Bucuria cea mai mare a fost ca am reusit sa cream un sistem de ticketing prin care facilitam comunicarea dintre FBO si companie.

Toti FBO sunt invitati sa ne scrie, in functie de departamentul care ii intereseaza, la una dintre adresele: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].

 

Una dintre provocarile mele zilnice este de a optimiza activitatile in Forever Romania si Republica Moldova, de a lucra cat mai rapid si eficace, de a identifica impreuna cu colegii si FBO unde sunt problemele si cum sa le rezolvam cat mai repede.

Cel mai nou proiect pe care il desfasuram in aceasta perioada in echipa noastra este modernizarea principalului depozit de comenzi online - Otopeni - despre care va pot spune doar atat: va fi foarte modern si va mari viteza si numarul de colete cu cel putin 30% fata de ceea ce este in prezent.

Dragi FBO, va asigur ca dupa tot ce am trait si am vazut in compania noastra timp de 21 de ani, tot ceea ce face intreaga echipa, fiecare departament, proiect, idee sunt gandite in beneficiul vostru. Totul are drept scop sa fim mai rapizi, mai eficienti, mai productivi, pentru ca activitatea lor sa se desfasoare in deplina armonie cu vremurile pe care le traim.