Cum fidelizezi cumparatorii pachetelor F.I.T.?

Cand vine vorba de fidelizarea cumparatorilor, pune-ti intrebarea – cum ti-ar placea tie sa fii abordat dupa ce consumi un produs? Pachetele F.I.T., unele dintre cele mai cautate produse Forever la ora actuala,reprezinta o punte extraordinara spre lumea produselor Forever pe care ar trebui sa o treaca fiecare cumparator.
 

Drumul de la cumparator la client fidel Forever
 

Les Brown a spus “Nu este treaba noastra sa multumim clientii, treaba noastra este sa ii uimim.” Este o abordare extraordinara pe care sa o ai in minte ori de cate ori esti fata in fata cu un potential cumparator.Cumparatorii sunt cei care testeaza o singura data sau doar ocazional produse, pe cand clientii sunt fanii produselor, cei care au descoperit deja calitatea Forever si au prins gustul stilului de viata sanatos.
Creioneaza profilul fiecarui cumparator cu aceeasi acuratete cu care il faci pe cel al prospectilor pentru business sau al celor din echipa ta. Noteaza intr-un carnetel special ce a cumparat, pentru ce, hobby-urile lui, ce profesie are, daca are copii sau nu si alte detalii care te pot ajuta sa ii faci ulterior si alte recomandari care sa ii completeze stilul de viata sau sa il ajute sa arate si sa se simta mai bine.
In plus, astfel de informatii te pot ajuta sa gasesti parghii pentru a comunica si construi o relatie cu el. Este recomandat sa pastrezi legatura cu el pe social media, la telefon sau fata in fata si sa abordezi cu el si subiecte care nu au legatura cu Forever.Atunci cand cunosti valoarea consumatorilor tai si vrei sa ii transformi in adepti ai stilului de viata Forever, te intereseaza in mod sincer vietile lor. Este exact ceea ce diferentiaza Forever de restul afacerilor. De aceea, este important sa faci tot ce poti pentru a-ti dezvolta abilitatea de a construi relatii cu cei din jur.
 

Dezvolta-le natural interesul pentru alte produse
 

Un cumparator Forever ti-a cerut detalii despre C9, l-a cumparat, a urmat programul si s-a simtit extraordinar. Ce faci mai departe? Cu siguranta, iti doresti sa-l transformi intr-un client fidel sau, de ce nu, chiar intr-un partener de afacere. Insa acea persoana devine consumator fidel Forever doar daca ii mentii interesul pe produse si stilul de viata promovat de acestea.
Primul pas pentru a-l fideliza este sa ii recomanzi o comunitate a persoanelor care urmeaza aceste programe. O alegere in acest sens poate fi comunitatea creata de companie pe Facebook – Forever F.I.T. Romania –unde poate descoperi povestile de succesale celor care au testat programele. Ii vor intari convingerea ca a facut o alegere buna.
Poti crea si ii poti recomanda un grup privat de Facebook in care exista membri din echipa ta care urmeaza programele F.I.T., unde sa poata pune intrebari si sa gaseasca raspunsuri la intrebari. Il ajuta sa se simta mai confortabil, sa fie mai increzator, sa vorbeasca deschis despre obiectivele sau rezultatele lui.
 

De asemenea, daca ai intalniri F.I.T. saptamanale ori lunare cu cei din echipa ta pentru diverse activitati interesante si distractive (sport, petreceri, training-uri de nutritie etc.) – ii poti invita si pe noii cumparatori. Este o modalitate simpla si eficienta prin care ii ajuti sa inteleaga mai bine programele, sa impartaseasca entuziasmul cu alte persoane care fac acelasi lucru si, de ce nu, sa descopere produse noi. Poti servi la aceste intalniri produse Forever - Aloe Blossom Herbal Tea, Argi+, FAB X, batoane Fast Break Energy Bar sau produsele vedeta ale companiei: gelurile de Aloe vera, care completeaza perfect stilul de viata F.I.T. si le ofera noilor cumparatori ocaziasa le testeze si sa se indragosteasca de ele.
Aceste grupuri sau intalniri F.I.T. trebuie sa aiba ca scop informarea, sustinerea reciproca pentru atingerea obiectivelor dorite in remodelarea corporala sau schimbarea stilului de viata sau ca sursa de inspiratie si nu ca oportunitate de a le vinde si mai multe produse.
Interesul cumparatorilor Forever trebuie sa migreze organic catre alte produse. Este recomandat sa isi dea singuri seama de calitatea si valoarea produselor testandu-le si descoperindu-le beneficiile in viata lor. Practic, tu nu trebuie sa depui niciun efort sa-i convingi, deoarece produsele o vor face in locul tau. Rezultatul este ca ei vor recomanda in mod intuitiv produsele mai departe altor persoane. Asigura-te insa ca esti o prezenta constanta pe aceste grupuri sau la aceste intalniri si ca esti activ - ai mereu de spus o vorba buna sau un sfat pentru ei, ii incurajezi constant etc. Astfel vei castiga increderea si respectul noilor cumparatori. 

De asemenea, permite oamenilor la aceste intalniri sa posteze pareri si sa puna intrebari nu doar despre pachetele pe care le folosesc, ci si despre alte produse pe care le-au utilizat sau de care au auzit si care le-ar putea completa stilul de viata F.I.T. Noile persoane introduse in grup sunt expuse unor surse noi de inspiratie pentru cumparaturile viitoare.

 

Asculta-i inainte de a le vorbi
 

Unul dintre cele mai simple si importante lucruri pe care le poti face cu clientii tai este sa ii asculti in timp ce urmeaza programul F.I.T.Intreaba-i pe parcursul programului care sunt produsele lor preferate din pachet, cum se simt, ce si-ar mai dori sa schimbe in stilul lor de viata dupa terminarea programului.
De exemplu, un cumparator de C9 ti-ar putea spune ca a observat ca parul sau pielea lui arata mai bine de cand a inceput programul si te-ar putea intreba ce ar putea face in continuare (dupa cele 9 zile) pentru a pastra aceste beneficii. Este momentul ideal sa il incurajezi sa consume in continuare gelul de aloe, dar si sa ii explici si recomanzi beneficiile extraordinare ale unor produse ca Aloe-Jojoba Shampoo & Aloe-Jojoba Conditioning Rinse sau Firming Complex din gama infinite by Forever.
 

Nicio zi fara Aloe Vera Gel
 

Principalul tau scop trebuie sa fie transformarea cumparatorilor ocazionali de C9 sau F15 in consumatori fideli de Aloe Vera Gel – deoarece este produsul vedeta de ale carui beneficii are nevoie oricine… in fiecare zi. Este asadar important sa iti aloci timp pentru a promova beneficiile produsului nostru de referinta, cu care ne mandrim in intreaga lume.
Cel mai onest mod in care poti promova produsele este sa le testezi tu mai intai si sa le recomanzi celor din jur. Ce mod minunat de a cunoaste produsele, nu-i asa? Aratand si simtindu-te mai bine ca niciodata!

Nu conteaza ce varsta ai, de unde provii sau ce conditie fizica ai… daca urmezi macar unul dintre programele noastre F.I.T., te asiguram ca nu vei mai inceta sa vorbesti despre beneficiile lor celor din jur. Rezultatele vor vorbi de la sine, iar tu le vei sustine, facand astfel cunoscuta gama noastra de produse cu adevarat revolutionare.